יום שני, 12 במאי 2008

מפגש אמהות ותינוקות


אני מאמינה בכך שהחיים מזמנים לנו חוויות מיוחדות ומעשירות, אם רק נחכים להעיז ולחוות אותן. במהלכן גם חוברים אלינו חברים חדשים.

כששמעתי בהתחלה על מפגשי אמהות ותינוקות, מודה כי לא כל כך התחברתי. כשהיית בן חודש, ניסינו להשתתף בקבוצה כזו, אך לא מצאתי את עצמי. כעבור כחודשיים החלטתי לתת לזה עוד נסיון - בעיקר בזכות העובדה שמיקום הקבוצה היה במרחק הליכה מאיתנו. כך פגשתי את תמר חסון. תמר עבדה הרבה שנים כאחות טיפת חלב, והיא גם אמא לארבעה ילדים. הייתה לי הרגשה טוב לגבי השילוב הזה כבר מהתחלה. ובעיקר, תמר היא אשה מדהימה. יש לה את אחת הסגולות שאני מעריכה מאוד באנשים - היא אינה מהססת להביע את דעתה, אך יחד עם זאת, היא משאירה לך מספיק מקום כדי שתוכל להחליט לבד. למצוא את התשובה שטמונה בך. וכל זאת בעודה משרה שלווה ורוגע. אהבתי מאוד את המפגשים בהנחייתה. הם הפכו למקום בו ניתן להתייעץ עם תמר בנושאים פרקטיים, אך גם לדבר מלב אל לב. וככל שעבר הזמן, נוצרה בין האמהות חברות מיוחדת. גם אתם הקטנים נראה שאוהבים להיפגש. אז אם יש מישהי מטבעון שקוראת שורות אלה, והיא גם אמא לתינוק, כדאי לך ליצור קשר עם תמר (054-7481981). אני בטוחה שרק תרוויחי מהיכרות עם תמר ומהשתתפות בקבוצות בהנחייתה.

היום גם יום שני. אבא שלך מלמד עד מאוחר. כך שהיום אני עושה לך אמבטיה. וכמובן, שזה היום שבו כל "הצרות" באות לבקר. ד"ר מרפי היה מתענג על כך. שני דברים קרו היום - האמת, שניהם קרו בפעם הראשונה. כך שזה מעמד די מיוחד...:) היום סגרת על אצבעותיך הקטנות מגירה במטבח במפגש, אחרי שפתחת וסגרת אותה עשרות פעמים (גילית את הטריק הזה בשבת האחרונה). מודה, קפץ לי הלב..:) ואחר כך, כששיחקת בחדר שינה בזמן שהכנתי לך אמבטיה, כנראה, משכת את עצמך לכיוון הנעלים שלי (מאתמול, הנעליים הפכו לאחד הדברים האהובים עליך), ונפלת לתוך מגש עץ עם פעילויות. כך פתחת לעצמך שפה, ואף ירד לך קצת דם. לזכותי ולהפתעתי יאמר, שלא נלחצתי. הסברתי לך מה קרה והרגעתי אותך: "נפצעת. זה כואב. עוד מעט הכאב יפחת ויעבור". אני לא אוהבת שאומרים: "אל תבכה, לא קרה כלום", כשבפועל קרה משהו כואב מאוד, וזה בסדר גם לבכות. כך, בין היתר, מביעים רגשות.

נ.ב. גיליתי כי הרבה מקוראי פוסט זה הגיעו אליו דרך החיפוש ב-Google לגבי תמר חסון. אם הגעתם למקום הנכון, ואכן זו אותה תמר, שאתם מעוניינים לדעת לגביה, אתם מוזמנים לעשות חיפוש בבלוג שלנו לפי השם "תמר" (בחלון למעלה) ולקרוא פוסטים נוספים לגבי המפגש אצל תמר. עכשיו ינואר 2009 - אנחנו עדיין ממשיכים להפגש אצל תמר ולהמשיך להבנות מהקשר שלנו איתה.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails